Στις 28 καλύτερους παγκοσμίως, μαθητές από το Βόλο σε διαγωνισμό του ΜΙΤ

Τέσσερις μαθητές από Λύκεια του Βόλου κατάφεραν να περάσουν στις 28 καλύτερες ομάδες παγκοσμίως σε διαγωνισμό του ΜΙΤ με συμμετοχή στο σύνολο 312 ομάδων. Στον συγκεκριμένο διαγωνισμό (Hackathon 2020 του MIT App Inventor) συμμετέχουν ομάδες που δημιουργούν εφαρμογές για κινητές συσκευές όπως τα κινητά τηλέφωνα οι οποίες έχουν σκοπό να βοηθήσουν κάποιον σε ανάγκη ή και να κάνουν την διαφορά σε ολόκληρη την κοινότητα τους.

Η εφαρμογή Our aid

Η ομάδα των μαθητών από το Βόλο σχεδίασε και ανέπτυξε μια εφαρμογή που ονομάζεται “Our aid” , δίνει την δυνατότητα στον χρήστη να καλέσει για πρώτες βοήθειες οποιονδήποτε άλλο χρήστη της εφαρμογής, που βρίσκεται σε ακτίνα 300 μέτρων, παρέχοντας έτσι την επιλογή άμεσης βοήθειας από έναν συμπολίτη, στην περίπτωση που το ασθενοφόρο καθυστερεί ή βρίσκεται ο χρήστης σε απομακρυσμένη περιοχή.

Οι συμμετέχοντες μαθητές ανήκουν στην ομάδα TALOS του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και με τη βοήθεια των υπεύθυνων του προγράμματος  Σπύρο Κούρια(εκπαιδευτικός και υπεύθυνος στην ομάδα Talos του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, Γιώργο Πρώια (Διδάκτορα του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας ,δημιουργό και υπεύθυνο του προγράμματος δημιουργικής απασχόλησης TALOS) και τη Μαρτίνα  Παπαιωάννου (υπεύθυνη διδασκαλίας του Εργαστηρίου Ρομποτικής ) κατάφεραν να πετύχουν το στόχο τους και να βάλουν ακόμα υψηλότερους.

Η ομάδα Talos

Η ομάδα TALOS του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας εμπνέεται, οραματίζεται και δρα από το 2016 στο πεδίο των εργαστηρίων STEAM/Making. Αποτελείται από ευρεία διεπιστημονική ομάδα εκπαιδευτών κι ερευνητών και υποστηρίζεται ενεργά από την ΕΑΔΠ Π.Θ. και ομάδα μελών ΔΕΠ σημαντικής εμπειρίας και κύρους.

Η ομάδα και το έργο της βασίζονται στην έμφαση στη βιωματική εμπλοκή παιδιών σε δραστηριότητες που βασίζονται στη STEAM/Making προσέγγιση. Σκοπός τους η υποστήριξη της πολύπλευρης ανάπτυξης της προσωπικότητας των παιδιών, η προσέγγιση της βιωματικής μάθησης και της ανάπτυξης ποικίλων δεξιοτήτων (όχι μόνο σχετικά με τη χρήση της τεχνολογίας) μέσα από συνδυασμό σύγχρονων και παραδοσιακών πρακτικών, τη γνωριμία με καινοτόμες μεθόδους, εργαλεία και επιστημολογικό τρόπο επίλυσης προβλημάτων, σκέψης και δράσης.


Comments are closed.