Ελληνικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο: «Καίει» μόλις 1 ευρώ ανά 100 χλμ και παρκάρει σε θέση κάδου

Ελληνικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο: Παρκάρει σε θέση …κάδου, αφού το συνολικό πλάτος του δεν ξεπερνά το ύψος ενός οκτάχρονου παιδιού. Στοιχίζει όσο το πετρέλαιο θέρμανσης, που θα ξοδέψει ένα νοικοκυριό στο Νευροκόπι κατά τους μήνες της βαρυχειμωνιάς.

Φορτίζει στην απλή πρίζα «σούκο» μιας κατοικίας, με ό,τι απαιτεί σε ηλεκτρικό φορτίο η λειτουργία μιας ηλεκτρικής σκούπας, και η κίνησή του κοστίζει μόλις ένα ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα. Κι ενώ κατασκευάζεται σε μια μεγάλη μονάδα στην παγκόσμια πρωτεύουσα της ηλεκτροκίνησης, την αχανή Κίνα, η «καρδιά» του χτυπάει με ελληνική τεχνογνωσία.

Ελληνικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο: «Καίει» μόλις 1 ευρώ ανά 100 χλμ και παρκάρει σε θέση κάδου

Ο λόγος για το Ecocar, ένα αμιγώς ηλεκτρικό διθέσιο αυτοκίνητο πόλης, με συσσωρευτές (μπαταρίες), ελεγκτές και ηλεκτρικά υποσυστήματα ελληνικής τεχνογνωσίας, που κυκλοφορεί στην ελληνική κι ευρωπαϊκή αγορά

Η ελληνική εταιρεία είναι εκείνη που συμμετείχε στη διαδικασία εξέλιξης και δημιουργίας «του ηλεκτρικού τμήματος του οχήματος σε ότι αφορά τις ειδικές μπαταρίες, τους ελεγκτές και τα σχετικά υποσυστήματα του ηλεκτρικού τμήματος» του αμιγώς ηλεκτρικού διθέσιου οχήματος.

Ελληνικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο: «Καίει» μόλις 1 ευρώ ανά 100 χλμ και παρκάρει σε θέση κάδου

Τα μοντέλα που έχουν προκύψει από την ελληνοκινεζική συνεργασία είναι κυρίως αυτοκίνητα πόλης, που έχουν ενσωματωμένο ειδικό φορτιστή και «με μια μέση ταχύτητα 40χλμ/ώρα μπορούν να κινηθούν για 100 έως και 120 χιλιόμετρα» σύμφωνα με τους δημιουργούς του.

Ελληνικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο: «Καίει» μόλις 1 ευρώ ανά 100 χλμ και παρκάρει σε θέση κάδου

Με τη χρήση των ειδικών φορτιστών που υπάρχουν σε δημόσιους χώρους δε, «θα μπορεί κάποιος να το φορτίσει εάν φτάσει για παράδειγμα από τη Θεσσαλονίκη στην Καβάλα σε έναν φορτιστή ταχείας φόρτισης, μέσα σε λεπτά, στο 80% της χωρητικότητας της μπαταρίας».


Comments are closed.